loading...
حیات وحش
amirhossein بازدید : 275 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

مطلب نوشته شده توسط مدیر سایت می باشد کپی بدون ذکر نام منبع(vahsh.r98.ir)شرعا حرام است

.


حتما خبرهایی با عنوان_درخت شاه بلوط در آستانه انقراض و... را دیده اید 

تمام این خبر شایعه بوده است!

هرچند که تعداد زیادی از درختان شاه بلوط به بیماری قارچ Cryphonectria parasitica مبتلا شده اند اما هنوز تعداد زیادی درخت شاه بلوط سالم وجود دارد

اگر به لینک های زیر مراجعه کنید تمام این شایعات را میبینید

لینک1

.

لینک2

.

لینک3

.

لینک4

.

لینک 5

.

اگر به اولین لینکی که قرار گرفته است مراجعه کنید در قسمت نظرات مطلب هم چنین کامنتی موجود است:

.

شایعه درست نکنید ببینم ! سمت ما اینقدر فراوونه که قابل شمارش نیست . مخصوصا” سمت اسبموس و بزگالش محله .

.

این شایعات هنوز نه تایید شده اند و نه تکذیب و هر سایتی در مورد ان ها چیزی مینویسد


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
باسلام امیدوارم در این وبلاگ بتوانم مطالب خوبی را به شما ارائه دهم و سعیی من در زیباتر سازی وبلاگ و قرار دادن مطالب بهتر در وبلاگ می باشد در صورت تمایل می توانید در وب ثبت نام کنید و در خبر نامه هم عضو شوید خوشحال شدم که به وب من سر زدید برای تبادل لینک می توانید از تبادل لینک هوشمند سایت استفاده کنید من امیرحسین 10ساله از سبزوار هستم دوستدار حیات وحش با تشکر...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما سایت را چگونه ارزیابی می کنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 66
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 195
  • بازدید ماه : 626
  • بازدید سال : 3,713
  • بازدید کلی : 40,123
  • کدهای اختصاصی